Starea de bine
– identificarea unor emoții de bază și actiunile care determina manifestarea acestor emoții;
– dezbatere privind felul în care putem gestiona emoțiile in situații diferite;
–selectarea unor activitati care ne produc starea de bine;
Cum arată oamenii
– stabilirea unor trăsături fizice care aseamănă sau deosebesc oamenii între ei;
– dezbatere privind influența aspectului fizic asupra relațiilor dintre oameni;
– confecționarea unor tricouri personalizate care să ilustreze aspectele fizice ale fiecăruia;
Clasa I
Puzzle-ul performanțelor
– exerciții care îi ajută pe elevi să identifice activitățile în cadrul cărora sunt capabili de a obține performanțe;
- creșterea stimei de sine prin aprecierea calităților fiecărui elev și prin valorificarea performanțelor sale;
- identificarea activităților care necesită mai mult efort în vederea obținerii unor rezultate mai bune;
- creșterea stimei de sine prin aprecierea calităților fiecărui elev și prin valorificarea performanțelor sale;
- identificarea activităților care necesită mai mult efort în vederea obținerii unor rezultate mai bune;
Copacul fricii și copacul curajului
– exerciții care îi ajută pe elevi să simtă că au mai mult control asupra propriilor trăiri și că le pot folosi pentru a obține rezultate pozitive;
– identificarea principalelor organe ale corpului uman ;
- rolul acestora în functionarea corespunzătoare a organismului;
Cum arată selfie-ul tau?
– exercitii de autocunoaștere - ne descoperim trasaturile fizice si cele morale;
– invatam sa purtam o conversatie telefonica folosind jocul de rol;
Copacul emoțiilor
– cunoaștem și recunoaștem emoțiile în noi și în
ceilalți prin poveste și joc;
– ne folosim de experiența emoțională câștigată,
folosind-o în jocul de mimă;
Metode de autocunoaștere- tehnica oglinzii
– ne privim cu atentie în oglinda timp de 10 secunde analizându-ne atât trăsăturile fizice cât si cele morale redate de expresia feței;
– ne descriem după imaginea văzută în oglindă;
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu